فروش پالت چوبی تخت خواب در سواحل مدیترانه موجب حمله ی کوسه ها شد

پالت چوبی تخت خواب بدون علامت و یکبار مصرف، اینها مدل هایی هستند که برای ساخت تخت نشان داده شده اند.

پالت چوبی تخت خوابی با علامت “EUR EPAL” و ارسال شده: جامد، سنگین و درمان شده، آنها برای حمل و نقل کالا به خارج از کشور رزرو شده اند.

اما باز هم قیمت پالت اروپایی چقدر است؟ قیمت پالت چوبی تخت خواب چقدر است؟ “قیمت” پالت اروپایی مطابق با عرضه و تقاضا در نوسان است، مانند هر بازاری.

هزینه یک پالت اروپایی جدید بین 9.80 تا 15 یورو بدون مالیات متغیر است. قیمت یک پالت اروپایی دست دوم بین 5.50 تا 7 یورو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده متغیر است.

چگونه پالت چوبی تخت خواب را انتخاب کنیم؟ دو عنصر عمدتاً مدلهای مختلف پالت چوبی تخت خواب را متمایز می کنند.

ابعاد آن و جوهر چوب مورد استفاده. از طرف ابعاد ، در قالب های 60 80 80 سانتی متر ، 80 x 120 سانتی متر و 100 120 120 سانتی متر وجود دارد.

مدل های پالت چوبی تخت خواب 80 x 120 سانتی متر رایج ترین هستند.قیمت بلوک بتونی چقدر است؟

به طور کلی می توان گفت ابعاد یک پالت چوبی تخت خواب اروپا چیست؟ بسته به ویژگی های ساخت و ساز این پشتیبانی های تعیین شده توسط استاندارد ، ابعاد 1200 800 800 میلی متر اتخاذ شده است.

در مورد وزن ، یک یوروپالت چوبی تخت خواب تقریباً 25 کیلوگرم وزن دارد و می تواند در برابر بارهای وزن تا 1500 کیلوگرم مقاومت کند (و استاتیک ، بدون حرکت پالت چوبی تخت خواب ، تا 4000 کیلوگرم).

 

چرا پالت چوبی تخت خواب های اروپا ثبت می شود؟ تنها نشانه ای که شما را به استفاده از پالت چوبی تخت خواب برای تهیه مبلمان تضمین می کند ، نشانه HT است.

این بدان معنی است که چوب برای از بین بردن همه عوامل بیماری زا گرم شده است. امروزه تنها درمان فیتوزاری غیر آلودگی است که در اتحادیه اروپا مجاز است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.