روتختی بافت ابریشم در بازار توسط قاچاقچیان شبانه دزدیده شد

روتختی بافت ابریشم بدون شک عملکردهای تزئینی مهمی را در ایجاد فضای داخلی اتاق انجام می دهد. با این حال، در عین حال، برای محافظت از ملافه در برابر گرد و غبار و کثیفی طراحی شده است و گاهی اوقات می تواند جایگزین پتو شود.

انتخاب روتختی برای اتاق خواب یا اتاق نشیمن آنقدرها هم که به نظر می رسد آسان نیست. هنگام خرید چنین چیزی، باید به دقت بررسی کنید که چقدر خوب ساخته شده است و توصیه های اصلی سازنده برای مراقبت چیست.

شما نباید محصولی با کیفیت و منشأ مشکوک را انتخاب کنید که با هزینه کم اغوا شده است، زیرا احتمال دارد که خیلی سریع ظاهری غیرقابل ارائه پیدا کند. در حالت ایده آل، روتختی باید بیش از یک سال دوام بیاورد و در عین حال زیبایی و عملکرد خود را حفظ کند.

ابتدا از روی تخت اندازه گیری می کنیم، سپس 20 سانتی متر به ابعاد به دست آمده اضافه می کنیم. به عنوان مثال: برای تخت دو نفره 200×220 سانتی متر – اندازه روتختی 220×240 سانتی متر خواهد بود.

روتختی

اگر می خواهید پایه تخت را ببندید، باید ارتفاع تخت را اضافه کنید. مثال: برای تخت دونفره 200×220 سانتی متر و ارتفاع 40 سانتی متر. – اندازه روتختی 240×260 سانتی متر است.

همچنین اندازه های استاندارد برای تخت های یک و نیم، دو نفره و دو نفره یورو وجود دارد. اگر اتاق خواب کوچک است، سایه روتختی باید با رنگ پرده و فرش هماهنگ باشد. رنگ های روشن در اتاق های جادار عالی به نظر می رسند.

اتاق خواب در سمت شمالی قرار دارد – روتختی باید رنگ های گرم داشته باشد و اگر در سمت جنوبی باشد – سایه های سرد.
برای کسانی که دوست دارند در فضای داخلی اتاق خواب نوآوری کنند روتختی های دو طرفه مناسب هستند که رنگ و طرح پارچه متفاوتی دارند.

انواع اصلی مواد برای روتختی در اتاق خواب:
علاوه بر این واقعیت که مهم است که اندازه روتختی، رنگ و طرح آن را در نظر بگیرید، موادی که از آن ساخته شده است، سزاوار حداکثر توجه است.

ویژگی های عملکرد، دوام آن و ویژگی های تمیز نگه داشتن آن به این بستگی دارد. هر کدام از موادی که امروزه برای دوخت روتختی استفاده می شود، مزایا و معایب خاص خود را دارد که برای انتخاب بهترین گزینه باید با آنها آشنا شوید.

مزیت بدون شک روتختی ملیله ای در ایمنی محیطی آنها نهفته است، زیرا ماده اولیه برای تولید این ماده پنبه طبیعی است.
عدم نیاز به مراقبت، و حتی یک شستشوی ساده در یک ماشین اتوماتیک به او آسیبی نمی رساند.

اگر سازنده از رنگ‌های باکیفیت استفاده کند، ویژگی‌های پارچه به آن‌ها اجازه می‌دهد تا روشنایی اصلی خود را برای مدت طولانی، حتی با قرار گرفتن مداوم در معرض نور مستقیم خورشید، حفظ کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.