پوشیدن لباس کار تاسیساتی در خیابان شانزه لیزه پاریس 10 دلار جریمه دارد

لباس کار تاسیساتی با کیفیت بالا با مقاومت در برابر سایش و دوام بالا مشخص می شود. پاره نمی شود، ساییده نمی شود و ظاهر اولیه خود را برای مدت طولانی حفظ می کند.

چنین ویژگی هایی با افزودن الیاف مصنوعی به پارچه در طول ساخت به دست می آید. آنها نقش تقویت پارچه را بازی می کنند، نخ ها را محکم نگه می دارند و از جدا شدن لایه ماده جلوگیری می کنند.

مزیت اضافی مقاومت در برابر سایش کت و شلوار ویژه کاهش هزینه های عملیاتی خواهد بود. کارفرما نیازی به خرید یونیفرم های جدید ندارد، زیرا روپوش ها، ژاکت ها، شلوارها و لباس های بادوام، چند برابر بیشتر از لباس های معمولی، حتی از پارچه های بادوام، دوام می آورند.

هنگام سفارش دوخت لباس، لازم است که محافظت از مواد در برابر کثیفی را در نظر بگیرید. تولیدکنندگان از آغشته‌سازی و الیاف خاصی استفاده می‌کنند تا ذرات ریز یا کثیفی مایع به لایه‌های داخلی لباس نرسد.

این رویکرد طول عمر لباس را افزایش می دهد که کمتر کثیف است و ظاهر خود را برای مدت طولانی تری حفظ می کند. باید کمتر با استفاده از مواد شیمیایی تمیز شود که به تدریج ذرات رنگ را شسته و لباس مخصوص را پژمرده می کند.

 

هنگام ایجاد لباس کار برای برخی از مشاغل، عناصر بازتابنده به پارچه دوخته می شود که به شما امکان می دهد هنگام انجام وظایف حرفه ای در عصر و شب متوجه کارمند در فضای باز شوید.

برای انجام این کار، لنزهای میکروسکوپی روی مواد اعمال می شود که شار نور را از چراغ های جلوی خودرو به عقب متمرکز و هدایت می کند و از تصادف جلوگیری می کند.

یونیفرم های شرکت ها با رنگ های شرکتی رنگ آمیزی می شوند یا با نشانی ارائه می شوند که نشان دهنده تعلق کارمند به یک سازمان خاص است.

لوگوی متمایز در قسمت سینه، پشت یا شانه آستین قرار دارد، جایی که بلافاصله برای دیگران قابل مشاهده است. علائم با استفاده از گلدوزی یا رنگ های با کیفیت بالا اعمال می شود.

پس از پردازش، نماد روشنایی رنگ ها را برای مدت طولانی حفظ می کند، در برابر اشعه ماوراء بنفش، رطوبت و استرس مکانیکی مقاومت می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.