کربنات سدیم در بورس دارای بالاترین رکورد قیمت شد

کربنات سدیم در بورس کلسینه شده همچنین در صنعت رنگ برای تقویت پیوند بین رنگدانه ها و الیاف استفاده می شود و همچنین به عنوان تثبیت کننده pH در چاپ تصویر عمل می کند.

کربنات سدیم در بورس همچنین در کپسول های آتش نشانی فوم استفاده می شود، زیرا بو و رطوبت را به دلیل خاصیت رطوبت سنجی جذب می کند.

اکنون ما بیش از پیش به تمام جنبه های مربوط به حفاظت از محیط زیست طبیعی توجه می کنیم. اقدامات بسیاری برای جلوگیری از آلودگی طبیعت از جمله ترمیم آسیب ها و ارتقای مدیریت منابع طبیعی بر اساس اصل رشد پایدار انجام می شود.

با توجه به شرایط محیطی کنونی، اقداماتی برای کاهش خطر ورود مواد شیمیایی مضر به محیط زیست حتی در حین فعالیت های روزانه به طور فزاینده ای انجام می شود. به عنوان مثال فرآیند شستشوی لباس است که در آن اغلب از مواد شیمیایی بازیافت استفاده می شود.

کربنات

به عنوان جایگزینی برای این پودرها محلول های سازگار با محیط زیست وجود دارد که می توانیم در تهیه مواد شوینده خود از آنها استفاده کنیم.

ترکیب آنها فقط شامل چند ماده است، مانند: لیوان کربنات سدیم در بورس پایه ماده شوینده، آب را نرم می کند و کف شستشو ایجاد می کند.شیشه بوراکس یک پاک کننده همه کاره با اثر بیوسیدال. لیوان تکه صابون: عملکرد تمیز کنندگی و کف کردن دارد.

همه مواد را در یک ظرف وزن کرده و کاملا مخلوط کنید.

مزایای چنین شوینده هایی چیست؟ اول از همه آنها آلرژی یا تحریکات پوستی ایجاد نمی کنند، آنها راحت تر هستند و به محیط طبیعی احترام می گذارند. آنها همچنین با راندمان بالا مشخص می شوند و می توانند برای انواع پارچه ها استفاده شوند.

مراقبت از محیط زیست موضوع مهم دوران مدرن است. با انتخاب راه حل های سازگارتر با محیط زیست، ما به محافظت از سیاره خود کمک می کنیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.