استفاده از جوز هندی در غذای دانش آموزان فرانسه موجب اخراج آنها شد

چگونه از جوز هندی استفاده کنیم؟ این متخصص توضیح می دهد، در آشپزی از آن به عنوان ادویه رنده شده یا پودر شده برای طعم دادن به غذاهایی مانند گراتن، کیچ، سوپ، پوره و بشامل استفاده می شود.

می توان جوز هندی را در پایان پخت در دستور العمل ها گنجاند. در سلامتی، می توان آن را در اسانس به صورت استنشاقی انتشار برای مبارزه با بیماری های تنفسی یا مخلوط کردن در کرم خنثی در موارد درد عضلانی یا درد مفاصل استفاده کرد.

چه مقدار جوز هندی در روز؟ سوفی لاسفارگز هشدار می دهد: “جوز هندی باید در دوزهای بسیار کم استفاده شود زیرا می تواند عواقب جدی برای بدن داشته باشد.”

خطرات جوز هندی چیست؟ جوز هندی باید در حد اعتدال و کم مصرف شود. “این ماده حاوی مواد توهم زا مانند میریستسین، المیسین و سافرول است، طبیعت پز را مشخص می کند.

مصرف در مقادیر زیاد باعث توهم و اختلالات عملکرد مغز و همچنین حالت تهوع، استفراغ و افزایش ضربان قلب می شود. قلبی”. عوارض جانبی بسته به میزان مصرف ممکن است از  دوازده ساعت تا چند روز طول بکشد.

اگر مقادیر مصرف شده در آشپزخانه به هیچ وجه نمی تواند چنین ناراحتی ایجاد کند، مصرف جوز هندی در دوزهای بالا می تواند خطرناک باشد و عوارض جانبی جدی ایجاد کند.

موارد منع مصرف جوز هندی چیست؟ وی در پایان گفت: مصرف آن برای افرادی که به آجیل حساسیت دارند منع مصرف دارد.

پس از اولین تلاش پرتغالی ها در سال 1511، در نهایت این هلندی ها بودند که اولین اروپایی ها بودند که وارد تجارت جوز هندی شدند.

در قرن هجدهم، فرانسوی ها شروع به کشت جوز هندی در Ile de France و Ile Bourbon کردند که امروزه ما آن را به عنوان جزیره موریس و Reunion می شناسیم.

انگلیسی ها نیز به نوبه خود، پس از اشغال چندین مزرعه در جزایر ملوک به ظهور مزارع در مالزی و سنگاپور کمک کردند.