فروش سیب خشک 1401 در کاخ سلطنتی موجب خشم شاهزاده ادوارد شد

میوه های خشک از ویتامین هایی مانند بتاکاروتن، رتینول، اسید اسکوربیک، ویتامین PP، ویتامین K، توکوفرول، ویتامین های گروه B (تیامین، پانتوتنیک اسید، ریبوفلاوین، پیریدوکسین و غیره) محروم نیستند.

ساکاریدهای طبیعی به شکل فروکتوز، گلوکز و نسبت کمی ساکارز وجود دارند. از کل حجم سیب تنها 12 درصد به شیرین کننده ها اختصاص دارد. شکر منبع قدرت و انرژی را حفظ می کند، مسئول فعالیت سیستم عصبی است.

سیب خشک 1401سرشار از ترکیبات معدنی است. از جمله آنها می توان به ید، منیزیم، آهن، سلنیوم، پتاسیم، فسفر، منگنز، مس و غیره اشاره کرد.

میوه های خشک حاوی پکتین، فیبر رژیمی هستند. این دو در ترکیب، تمام فرآیندهای متابولیک بدن را افزایش می دهند و همچنین کانال های خونی را از پلاک های کلسترول پاک می کنند.

به طور جداگانه باید اسیدهای آلی ذکر شود. بارزترین نمایندگان لیمو، آسکوربیک، تارتاریک، سیب، کلروژنیک، عربی هستند. اسیدهای آلی بیش از 3٪ از حجم کل سیب را دریافت نمی کنند. اما این مقدار برای حفظ قدرت دفاعی بدن در سطح مناسب کافی است.

کاتچین، تانید، فلاونوئیدها ،تانن های طبیعی مورد نیاز برای پاکسازی بدن و محافظت در برابر رادیونوکلئیدها. این ترکیبات اثر ضد باکتری و ضد التهابی دارند. مصرف منظم سیب از ایجاد سرطان جلوگیری می کند.

میوه های خشک از پروتئین آسان هضم و مقدار کمی چربی محروم نیستند. در خشک کن ها نیز نشاسته، اسانس، الیاف، فرار وجود دارد.

با چنین لیست شیمیایی از مواد، محتوای کالری سیب خشک نسبتا کم است. این تنها 248 کیلو کالری است. وزن هر وعده 100 گرم اما، به عنوان یک قاعده، هیچ کس به یکباره آنقدر غذا نمی خورد. اگر سیب‌ها را مانند چیپس خشک کنید، میزان کالری آن را به 62 کیلو کالری کاهش می‌دهید. وزن هر وعده 100 گرم.

برای سرکوب گرسنگی اغلب از سیب در منوی لاغری استفاده می شود. آنها را با خود ببرید تا گرسنگی شدید را سرکوب کنید و تکنیک کاهش وزن را زیر پا نگذارید. بهتر است خشک مصرف شود تا چیپس یا رول.

چنین میان وعده سیب طبیعی باعث ناراحتی گوارشی، افزایش گلوکز یا چین و چروک کمر نمی شود. به علاوه، یک میان وعده برای مغز مفید است.