استفاده از سطل زباله پدالی متوسط در عراق موجب خشک شدن رود دجله شد

مدیریت دقیق ضایعات بهداشتی شرط اساسی برای جلوگیری از هرگونه تماس با مواد یا شیء بالقوه خطرناک است.

قرار دادن در سطل زباله پدالی متوسط موقت مانع فیزیکی در برابر خطرات زباله های مضر و همه عوامل بیماری زا می شود.

ایمنی افرادی که با وسایل پزشکی یا زباله کار می کنند را تضمین می کند و به ویژه از حوادث مواجهه با خون (AES) جلوگیری می کند.

بسته به ماهیت ضایعات (برش، سوراخ، تیز، نرم، جامد یا مایع)، متخصص مراقبت های بهداشتی از بسته بندی های مخصوص (سطل زباله پدالی متوسط، جعبه های مقوایی، درام ها و قوطی های جری، کلکتورها و جعبه های سوزن، و غیره) استفاده می کند.

قبل از شروع درمان، بسته بندی مناسب را در نزدیکی خود قرار دهید.

سطل زباله پدالی یکبار مصرف هستند. آنها مجهز به بسته شدن موقت (در حال استفاده) و بسته شدن دائمی (قبل از برداشتن برای ذخیره سازی) هستند که عمدتاً به رنگ زرد هستند، علامت افقی حد پر شدن را نشان می دهد.

آنها همچنین دارای یک پیکتوگرام خطر زیستی هستند. قانون در حال اجرا مقرر می دارد که تولید کننده باید خود را به وضوح در ظروف شناسایی کند و تاریخ بسته شدن نهایی را یادداشت کند.

توجه به تولید کننده زباله ،زباله ها را می توان به دو کلاس تقسیم کرد:

“زباله های خانگی” ، که تولید کننده اولیه آن یک خانواده است.
“زباله های فعالیت اقتصادی” (DAE) ، که تولید کننده اولیه آن یک خانواده نیست.

در این زمینه ، به طور کلی ، زباله های حاصل از فعالیت های اقتصادی تحت خدمات مدیریت پسماند عمومی قرار نمی گیرد.

با این حال ، جوامع می توانند از این خدمات به نفع خود از متخصصان این سرویس استفاده کنند ، برای انواع خاصی از زباله ها به نام “Assimilated” ، که برای آنها در مقایسه با مدیریت پسماندهای خانگی ، هیچ گونه تفسیر فنی خاصی وجود ندارد.

سپس از “خانه و زباله های مشابه” (DMA) صحبت می کنیم. جوامع می توانند محدودیت های کمیت را برای مدیریت این زباله های جذب شده تعیین کنند.