با پوشیدن صندل حصیری زنانه در یک شب میلیاردر شوید

درست از دهه 70، صندل حصیری زنانه مشخصه (چوبی) در حال بازگشت به خیابان ها هستند.

صندل حصیری زنانه با کفی چوبی محکم و تزیینات میخ دار خود، استعداد هیپی ها را به روز می کنند. این روند با رنگ های طبیعی زیبا تکمیل می شود که همچنان بر مد غالب است از ماسه روشن تا سبز جنگلی اشباع شده.

نکته سبک: مواد طبیعی برای ظاهری سبک و تابستانی ایده آل هستند. این به این معنی است: لباس، بلوز و شلوار ساخته شده از کتانی سبک یا پوپلین پنبه ای قوی. جواهرات و اکسسوری های رنگارنگ استایل جذاب دهه 70 را تکمیل می کنند.

با غم زمستان خداحافظی می کنیم و صندل حصیری زنانه صورتی آب نباتی می پوشیم. این تابستان چند رنگ خواهد بود!

رنگ‌های پاستلی ملایم مانند سبز پسته‌ای یا صورتی روشن از جمله رنگ‌های ترند بزرگ سال 2022 هستند. رنگ ترند پنتون 2022 Very Peri – بنفش مات یک تازه وارد در میان این سایه‌ها است.

از سوی دیگر، صندل‌ها و صندل حصیری زنانه پر زرق و برق در رنگ‌های مد روز، رنگ‌ها را جسور می‌کنند. سایه‌های شادی‌بخش مختلف مانند صورتی روشن یا نارنجی روشن، رنگ‌های ترند قوی برای این بهار و تابستان هستند.

نکته استایل: کسانی که کفش‌هایی با رنگ‌های متمایز انتخاب می‌کنند باید کمتر با رنگ‌های لباس خود بازی کنند. سایه های زیبای پاستلی و طبیعی یا سفید کلاسیک به خوبی با کفش ست می شود.چه لباسی همیشه در تابستان مناسب است؟

به طور کلی می توان بیان نمود که تابستان سبک های زیادی را ارائه می دهد که می توانند به سرعت ارتقا یا کاهش یابند.

در حقیقت سپس می توان آن را با توجه به موقعیت تطبیق داد. به عنوان مثال، یک لباس ماکسی در طول روز با یک کت جین و کفش های راحتیو در عصرها یا در مراسم با یک کت و شلوار لباس مجلسی و زنانه است. راحت !