پیدا شدن مغز تخمه در جیب مومیایی مصر!!!!

باستان شناسان اعلام کردند در آخرین حفاری و تحقیقاتی که در مصر داشته اند، به جسد مومیایی شده ایی دست پیدا کردند که در جیب هایش، چیزی شبیه به مغز تخمه وجود دارد. با خواندن مطالبی در آراد برندینگ می توانید به اطلاعات بی نظیری در مورد این مومیایی عجیب دست پیدا کنید.

لازم است بدانید اگر به دنبال یک میان وعده با طعم و مزه ی بی نظیر هستید تا علاوه بر اینکه از طعم آن لذت ببرید، بسیار مقوی بوده و باعث افزایش طول عمر شما شده و از ورود مواد مضر به بدن شما جلوگیری کند، می توانید از مغز تخمه آفتابگردان نمکی برای رسیدن به این هدف استفاده کنید.

همانطور که می دانید مغز تخمه کالری بالایی دارد اما در عین حال دارای میزان بالایی فیبر می باشد که باعث می شود شما احساس سیری کرده و از پرخوری شما جلوگیری می کند. به همین دلیل خوردن  مغز تخمه آفتابگردان مشهد به عنوان میان وعده می تواند به طور چشمگیری به کاهش وزن شما کمک کند.

از آن جاییکه مغز تخمه سرشار از ویتامین های مورد نیاز بدن است در دوران بارداری می توانید با مصرف به اندازه و مناسب مغز تخمه آفتابگردان  به صورت خام و بدون نمک از فواید و خواص آن بهره مند شده و تمام ویتامین مورد نیاز خود و فرزندتان را تامین کنید.