پوشیدن کفش کوهسار زیره ویبرام در هندوستان موجب انقراض فیل ها شد

حالا که ترکیب یک کفش کوهسار زیره ویبرام را بررسی کردیم، به سراغ معیارهای انتخاب می رویم تا بدانیم با توجه به تمرین و فرم پای خود کدام کفش را انتخاب کنید. موجودی !

اگر پای شما به خوبی پر شود، نشانه خوبی است. اگر فضایی باقی مانده باشد و پاهای شما شناور باشد، احتمالاً حدس زده اید، بوی بد می دهد.

پاشنه پا به یک دلیل ساده نیز مهم است: زمانی که کفش کوهسار زیره ویبرام  خود را می پوشید، نوار کششی روی پاشنه به شما این امکان را می دهد که انگشتان پا را در پایین کفش قرار دهید و در نتیجه دقت خود را افزایش دهید.

هرچه انگشتان پا به دیوار نزدیکتر باشند، چسبندگی شما بهتر خواهد بود. پس این به شما بستگی دارد که سازش مناسب بین راحتی و گرفتن را پیدا کنید!

ما در مورد آن کمی بیشتر به شما خواهیم گفت، زیرا این یکی از معیارهای انتخاب است که باید در نظر گرفته شود!

برای انتخاب کفش کوهنوردی مناسب، آنها باید با تمرین شما و همچنین با پای شما سازگار باشند! در واقع، هر فردی شکل پای خود را دارد که می‌توانیم آن را در 5 نوع پا دسته‌بندی کنیم: پای یونانی، پای رومی، پای ژرمنی، پای مصری و در نهایت پای سلتیک.

بنابراین در نظر گرفتن شکل پاها بسیار مهم است تا در نهایت به انگشتان فشرده نشوید. با این حال، این موضوع باید مورد توجه قرار گیرد. با توجه به تجربه خود، ممکن است به انواع کفش کوهسار زیره ویبرامکه قبلا مناسب شما نبودند عادت کرده باشید.

اما هرگز نباید از راحتی غافل شوید. باید کفش کوهسار زیره ویبرام  را انتخاب کنید که در آن احساس خوبی دارید: احساس مهم ترین معیار است.


به هر حال، به خاطر داشته باشید که کوهنوردی خوشایندترین تجربه برای پاهای شما نیست، از این رو توجه به شکل پاهایتان اهمیت دارد تا در نهایت کفش را به کفش کوهسار زیره ویبرام نزدیک کنید.