مصرف بادام زمینی خام با پوست موجب ریشه کن شدن سرطان کبد شد

بادام زمینی خام با پوست بادام زمینی نیز نامیده می شود که به طور گسترده در زمینه های درمانی مردمی، آرایشی و بهداشتی، اهداف آشپزی استفاده می شود. این محصول در تغذیه برای خلاص شدن از وزن اضافی استفاده می شود. همه اینها به لطف ویژگی های مفید آجیل امکان پذیر است، بیایید با جزئیات بیشتری به آنها نگاه کنیم.

قبل از شروع مطالعه خواص اساسی، لازم است فهرست عناصر موجود در بادام زمینی را با جزئیات بیشتری در نظر بگیرید. بادام زمینی سرشار از اسیدها، ویتامین ها، فیبر غذایی، خاکستر، فیبر گیاهی، آب، پکتین و سایر مواد به همان اندازه مهم است.
این محصول فاقد اسیدهای آمینه است که برای عادی سازی کلسترول بدن انسان لازم است. این اسیدهای آمینه هستند که کانال های خون را از پلاک ها پاک می کنند و تراکم دیواره های عروقی را افزایش می دهند.

منیزیم یکی دیگر از عناصر ارزشمند در نظر گرفته می شود. این ترکیب معدنی برای بهبود عملکرد عضله قلب، فشرده سازی استخوان ها و پاکسازی بدن از محصولات مضر تجزیه ضروری است.
بادام زمینی از ارزشمندترین اسید فولیک بی نصیب نیست. در غیر این صورت، ویتامین B9 نامیده می شود. اسید فولیک لیست را تمیز می کند، ساختار آن را بازیابی می کند و بار روی این اندام داخلی را کاهش می دهد. ویتامین B9 برای دختران باردار مورد نیاز است.
فیبر گیاهی در ترکیب با فیبرهای درشت غذایی، فرآیندهای دستگاه گوارش را بهبود می بخشد. در نتیجه، مصرف بادام زمینی عبور غذا از مری را عادی می کند، رکودهای فاسد ناپدید می شوند.
اسید نیکوتینیک برای بهبود وضعیت پوست و مو ضروری است. همچنین این ماده از بیماری های جدی مانند آلزایمر و پارکینسون جلوگیری می کند.
بسیاری در مورد ارزش غذایی بادام زمینی تعجب می کنند. مقادیر کالری از 552 واحد تجاوز نمی کند، این مقدار مشخصه آجیل خام بدون نمک و بو دادن اضافی است. در مقدار کمی بادام زمینی می توان برای بهبود سلامت وارد غذا کرد.