ساعت جی شاک اصل زنانه موجب دستگیری قاچاقچیان الماس شد

یک ساعت جی شاک اصل زنانه دارای حرکتی است که توسط یک فنر اصلی یک سیم پیچ‌دار فلزی  که با دست پیچیده می‌شود، کار می‌کند.

هنگامی که فنر اصلی پیچ می‌شود، به آرامی و به طور یکنواخت باز می‌شود و باعث می‌شود عقربه دوم در یک حرکت صاف و فراگیر در اطراف صفحه ساعت حرکت کند.

بیشتر فنرهای اصلی حدود 9-13 اینچ طول دارند. هرچه فنر اصلی طولانی‌تر باشد، ذخیره انرژی ساعت مکانیکی شما بیشتر است و می‌توانید بین سیم‌پیچ‌ها بیشتر بروید.

همه حرکات مکانیکی یکسان ایجاد نمی شوند. توجه به جزئیات و مهارتی که در یک ساعت جی شاک اصل زنانه وجود دارد، صافی و دقت آن را تعیین می کند.


حرکت صاف دست. برای برخی افراد، یک حرکت صاف و صاف در دست دوم از نظر زیبایی شناختی بیشتر از “تیک تیک تیک” ساعت جی شاک اصل زنانه است. اگر این برای شما مهم است، با یک ساعت مکانیکی بروید.
شخصیت.

مهندسی و کاری که در یک ساعت جی شاک اصل زنانه انجام می شود نفس گیر است. در داخل قاب ساعت شما چرخ دنده ها و فنرهای کوچکی وجود دارد که با هم کار می کنند تا به شما زمان بدهند.

مطمئناً، هیچ کس معمولاً آن را نمی بیند، اما این بخشی از جذابیت است. یک ساعت‌ساز ساعت‌ها و ساعت‌ها را صرف تکمیل مکانیزمی کرده است که از چشم پنهان است. اگر از مهارت قدردانی می کنید، یک ساعت حرکتی مکانیکی را به مجموعه خود اضافه کنید.
لمسی. برای برخی، یکی از جذابیت های ساعت مکانیکی این است که صاحب آن باید آن را با دست بپیچد تا کار کند.

چیزی در مورد آیین پیچیدن ساعت جی شاک اصل زنانه در پایان روز وجود دارد که شما را بیشتر با زمان مرتبط می کند. همچنین چیزی برای گفتن وجود دارد که باید مرتباً به یکی از دارایی های خود توجه کنید تا آن را “زنده” و تیک تاک نگه دارید.