حمل و نقل کوچک و به طور خاص، اسکوترهای برقی به موضوع بحث برانگیز بسیاری از سیاست گذاران و مقامات دولتی محلی در بسیاری از شهرهای سراسر جهان تبدیل شده است.
زیرا آنها با ابداع مقررات اسکوتر بزرگسال تهران و آئین نامه ها دست و پنجه نرم می کنند و مزایا و معایب استفاده از آنها را می سنجند. تنظیمات شهری اکثر شهرها و کشورهایی که استفاده از اسکوترهای الکترونیکی را قانونی کردهاند.
محدودیت سرعت 25 کیلومتر در ساعت یا 15 مایل در ساعت وضع کردهاند، استفاده از آنها را در پیادهروها ممنوع کردهاند و بسته به شهر، محدودیتهای پارک متفاوتی دارند، یعنی اسکله، رویکردهای مجازی یا شناور آزاد.
در بریتانیا، اسکوتر برقی دسته دار در حال حاضر تنها در صورتی میتوانند در جادههای عمومی استفاده شوند که بخشی از آزمایشهای مورد تایید دولت باشد که در سرتاسر کشور در حال انجام است.
زیرا آنها «حملکنندههای برقی» در نظر گرفته میشوند. و استفاده شخصی (خصوصی) فقط در اموال خصوصی مجاز است. به عبارت دیگر، سوار شدن یک اسکوتر برقی در ملاء عام غیرقانونی است.
مگر اینکه یک اسکوتر بچه مشترک باشد که در آزمایشات دولتی گنجانده شده باشد.
در جمهوری ایرلند، وضعیت کاملاً مشابه وضعیت انگلستان است، جایی که اسکوترهای الکترونیکی به عنوان «حملکنندههای شخصی نیرومند» نامیده میشوند و استفاده از آنها در جادههای عمومی غیرقانونی است.
با این حال، در حال حاضر هیچ آزمایش عمومی اسکوتر الکترونیکی در جاده های ایرلند انجام یا تایید نشده است، به این معنی که فقط می توان اسکوتر الکترونیکی را در زمین های خصوصی سوار کرد.
با این حال، با وجود اسکوتر بزرگسال حرفه ای وضعیت غیرقانونی اسکوترهای الکترونیکی در ایرلند، آنها به طور قانونی در مغازه ها فروخته می شوند و یک روش حمل و نقل محبوب هستند که توسط بسیاری از آنها استفاده می شود.
- منابع:
- تبلیغات: