بوم تراکتوری یا گردان بود یا ثابت. بوم گردان معمولاً روی قاب روی کاپوت تراکتور قرار می گرفت و در طول جنگ جهانی دوم در کاربردهای نظامی رایج بود.
بسیاری از اینها پس از جنگ به خدمات غیرنظامی فروخته شد. بوم تراکتور گردان در اواخر دهه 1970 ارائه شد و یک طراحی بوم گردان در زمان جنگ باعث ایجاد جرثقیل هیدرولیک امروزی شد.
بوم های ثابت معمولاً در سمت راست بیل بکهو سنوپارس 500 یا عقب تراکتور نصب می شدند. Hystaway شرکت Hyster، که به صورت بیل، جرثقیل، دراگلین یا بکهو در دسترس بود.
یکی از نمونه های بوم نصب بیل کشاورزی ژاپن شده در عقب بود. بیل و بیل بکهو Hystaway که به کاترپیلار D8 متصل شده بودند، 1/2 یارد مکعب رتبه بندی شدند و جرثقیل می توانست تا حدود 9 تن را بلند کند.
بوم جانبی در ابتدا صرفاً به عنوان یک ضمیمه ارائه می شد و در دهه 1950 باعث پیدایش لوله کش های هدفمند امروزی شد.
تحرک برتر، همراه با سهولت بیل تراکتور اصفهان حمل و نقل و ظرفیت بالابری قابل توجه از یک ردپای کوچک، دومین حرفه ای را در حمل و نقل راه آهن سنگین به خط لوله داده است.
همراه با قرار دادن لوله، برای همه چیز از بلند کردن انتهای یک لوکوموتیو برای جایگزینی کامیون، موتور کششی یا مجموعه چرخ تا پاکسازی از ریل استفاده می شود.
از میان طرح های مختلف جرثقیل تراکتور، تنها طرحی است که هنوز در حال تولید است.
تجهیزات ساخت و ساز تاریخی بیل تراکتور اطلس Assn. (HCEA) یک سازمان غیرانتفاعی 501(c)3 است که به حفظ تاریخچه صنایع ساخت و ساز، لایروبی و تجهیزات معدن سطحی اختصاص دارد.
با بیش از 4300 عضو در 25 کشور، فعالیت ها شامل بهره برداری از موزه تجهیزات ساختمانی ملی و آرشیو در Bowling Green، OH.
انتشار یک فصلنامه، Equipment Echoes ; و میزبانی نمایشگاه کاری سالانه تجهیزات ساختمانی بازسازی شده.
- منابع:
- تبلیغات: