با خوردن خیار گلخانه ای میلیاردر شوید

در حالی که اکثر نیازهای مایعات خود را با نوشیدن آب یا مایعات دیگر تامین می کنید، برخی از افراد ممکن است تا 40 درصد از کل آب مصرفی خود را از غذا دریافت کنند .

به ویژه خیار گلخانه ای و سبزیجات می توانند منبع خوبی از آب در رژیم غذایی شما باشند.

در یک مطالعه، وضعیت هیدراتاسیون مورد ارزیابی قرار گرفت و سوابق رژیم غذایی برای 442 کودک جمع آوری شد. آنها دریافتند که افزایش مصرف میوه و سبزیجات با بهبود وضعیت هیدراتاسیون مرتبط است .

از آنجایی که خیار از حدود 96 درصد آب تشکیل شده است، به ویژه در افزایش هیدراتاسیون موثر است و می تواند به شما کمک کند نیاز روزانه خود به مایعات را برآورده کنید .

ممکن است به کاهش وزن کمک کند
در حقیقت خیار به طور بالقوه می تواند به چند روش مختلف به کاهش وزن کمک کند.

اول از همه، آنها کم کالری هستند.

در واقع هر وعده یک فنجان (104 گرم) فقط حاوی 16 کالری است، در حالی که یک خیار کامل 11 اونس (300 گرم) تنها حاوی 45 کالری است.

این بدان معناست که شما می توانید مقدار زیادی خیار بدون دریافت کالری اضافی که منجر به افزایش وزن می شود بخورید.

خیار می تواند طراوت و طعم را به سالادها، ساندویچ ها و غذاهای جانبی اضافه کند و همچنین ممکن است به عنوان جایگزینی برای جایگزین های کالری بالاتر استفاده شود.

علاوه بر این، محتوای بالای آب خیار می تواند به کاهش وزن نیز کمک کند.

یک تجزیه و تحلیل 13 مطالعه شامل 3628 نفر را مورد بررسی قرار داد و دریافت که خوردن غذاهای حاوی آب زیاد و محتوای کالری کم با کاهش قابل توجه وزن بدن همراه است.

طالعات بسیاری از حیوانات و لوله های آزمایش نشان داده اند که خیار ممکن است به کاهش سطح قند خون و جلوگیری از برخی عوارض دیابت کمک کند.