با خودرن کشمش تیزابی ملایر امروز از سرطان پوست در امان بمانید

کشمش تیزابی ملایر امروز منبع خوبی از آهن است که برای درمان کم خونی مفید است. همچنین دارای مقدار زیادی ویتامین B پیچیده است که برای تولید هموگلوبین جدید ضروری است و مس زیادی دارد که به تولید گلبول های قرمز خون کمک می کند.

خواص رئولوژیکی کشمش در فرآوری، نگهداری و استفاده از محصول مهم است. به دلیل ترکیب و ساختار فیزیکوشیمیایی، انتظار می رود که کشمش مانند مواد ویسکوالاستیک رفتار کند. یک مدل رئولوژیکی را می توان بر اساس آزمایش مکانیکی کشمش توسعه داد.

اندازه گیری آرامش استرس بر روی کشمش Corinth و Sultana فشرده انجام شد. با استفاده از دستگاه تست بافت جهانی داده‌های کاهش تنش هر دو نوع کشمش به مدل سه عنصری ماکسول (فشار و داشپات) برازش داده شد.

گوشت کشمش (عمدتاً قندها) را می توان با یک مدل دو عنصری با زمان استراحت کوتاه نشان داد که نشان دهنده یک رفتار چسبناک است. جزء الاستیک (زمان آرامش طولانی تر) به دلیل پوست کشمش مشهود است. استخراج جزئی از قندهای کشمش تمایل به افزایش خاصیت کشسانی محصول داشت.

این ابزار برای تعریف ارزیابی سریع رفتار محصول و تعیین پارامترهایی که کیفیت محصولات خشک شده را بر اساس معیارهای کاملاً معمولی مشخص می کند، استفاده می شود. با توجه به ترکیب و ساختار فیزیکی و شیمیایی، انگورهای خشک به عنوان مواد ویسکوالاستیک رفتار می کنند یک مدل رئولوژیکی را می توان بر اساس آزمایش های مکانیکی روی مواد با استفاده از دستگاه تست بافت توسعه داد.

ارزش غذایی و خواص کشمش کاشمری
کشمش کاشمری به عنوان یک میان وعده با ارزش شناخته می شود که اثرات مثبتی بر سلامت افراد در تمام گروه های سنی دارد. از جمله خواص کشمش کاشمری می توان به درمان کم خونی، پیشگیری از سرطان، بهبود گوارش، مبارزه با ریزش مو، درمان بیماری های پوستی، درمان درد مفاصل، تنظیم PH بدن، کاهش دمای بدن (تب)، بهبود سلامت بینایی، بهبود سلامت افراد اشاره کرد. سطح انرژی، تقویت سلامت دندان و درمان بی خوابی.