بازی با اسباب بازی ماشین کنترلی بوگاتی در آلمان جان پسر بچه شش ساله را گرفت

اسباب بازی ماشین کنترلی بوگاتی الهام‌بخش کودکان هستند و این کار را برای نسل‌ها انجام داده‌اند.

برای طرفداران ماشین های بزرگ و کوچک، ما در اینجا بهترین مدل های اسباب بازی ماشین کنترلی بوگاتی را داریم که با آنها اتاق بچه ها به سرعت به یک مسیر مسابقه تبدیل می شود. نگاهی دقیق تر به توصیه های ما بیندازید!

اسباب بازی ماشین کنترلی بوگاتی حتی برای کوچک‌ترها هم سرگرم‌کننده هستند. در اینجا ما به شما دو ماشین اسباب بازی بزرگ ساخته شده از چوب و دو ماشین از پلاستیک را نشان می دهیم. خوب، کدام یک مورد علاقه شما خواهد بود؟

با این مسابقه کوچک، اتاق بچه ها به یک پیست مسابقه تبدیل می شود. اسباب بازی هلی ماشین مسابقه ای HABA هرگز مسابقه ای را از دست نمی دهد.

در صورت توقف کوتاه در پیت، می توان راننده ماشین مسابقه را بیرون آورد تا کمی استراحت کند.

در حقیقت بسیاری از والدین اسباب بازی ماشین کنترلی بوگاتی را به ماشین های پلاستیکی مانند تراکتور گوبی ترجیح می دهند.

تراکتور چوبی گوکی برای تفریح ​​مطلق موجود است. نکته مثبت دیگر: لاستیک‌های لاستیکی واقعی روی تراکتور اطمینان می‌دهند که بی‌صدا می‌چرخد.

اسباب بازی ماشین کنترلی بوگاتی مانند ماشین Oball Kids II می‌توانند مهارت‌های حرکتی را آموزش دهند.

انتخاب عالی برای اولین ماشین اسباب‌بازی کودک، مدل Oball Auto Kids II است. سوراخ‌های روی ماشین آن را به یک اسباب‌بازی موتوری کامل تبدیل می‌کند که حس لامسه را آموزش می‌دهد.

“Kids II” می تواند در طول بازی تغییر شکل دهد، اما همیشه در پایان به شکل اولیه خود باز می گردد.

اسباب بازی ماشین کنترلی بوگاتی SKIP HOP “Bee”

اسباب بازی ماشین کنترلی بوگاتی به شکل یک زنبور کوچولوی تیزبین چشمان کودکان را درخشان می کند. واقعا زیباست! کنجکاو؟ در babymarkt.de می توانید نگاهی به اسباب بازی ماشین کنترلی بوگاتی “Bee” داشته باشید.