استفاده از رب انار خانگی اصل برای قتل عام مردم لهستان خبرساز شد

پلی فنول ها دارای اثر ضد التهابی و پیشگیری از سرطان هستند که به ویژه در مطالعه رب انار خانگی اصل مشهود بود. آنها رشد سلول های سرطانی مختلف را مهار کرده و از بدن در برابر رادیکال های آزاد محافظت می کنند.

مطالعات حتی مشاهده کردند که برخی از سلول های آسیب دیده پسرفت کردند. این بدان معنی است که سرطان از نظر تئوری نه تنها می تواند مهار شود، بلکه حتی تا حدی نیز می تواند سرکوب شود.

در مطالعه انجام شده توسط بیمارستان دانشگاه هایدلبرگ، می توانید در مورد تأثیر پلی فنول ها که به مقدار زیاد در رب انار خانگی اصل یافت می شود، بر سرطان پروستات مطالعه کنید

مواد موجود در رب انار خانگی اصل تأثیر شگفت انگیزی بر سطح PSA بیماران داشت زمان دو برابر شدن این سطوح از 15 ماه ابتدایی حداقل چهار برابر شده است و حتی برخی از بیماران کاهش قابل توجهی را مشاهده می کنند.

در طول 33 ماه که مطالعات انجام شد، هیچ یک از شرکت کنندگان متاستاز نداشتند.مشاهدات بر تاثیر رب انار خانگی اصل در سرطان پروستات.

دانشمندان فرض می کنند که پوشاندن مقادیر توسط مواد موجود در رب انار خانگی اصل را می توان رد کرد زیرا در گروه مقایسه (مردان سالم) کاهش PSA مشاهده نشد. این بدان معنی است که پلی فنول ها گهگاه بر روی سرطان موجود تأثیر می گذارند، اما بر افراد سالم تأثیر نمی گذارد. در مطالعه ذکر شده، گروه کنترل و مقایسه روزانه 240 میلی لیتر آب انار مصرف کردند که معادل 570 میلی گرم پلی فنول است.

واژه رب انار خانگی اصل از کجا آمده است؟
این نام از کلمه لاتین “granum” گرفته شده است که به معنای “دانه” یا “هسته” است. افزودنی “سیب” بعدا اضافه شد. بنابراین، اگر بخواهید این نام را به آلمانی ترجمه کنید، این میوه را “سیب دانه” یا “سیب پر از دانه” می نامید.

این میوه در بسیاری از “کتاب مقدس” از جمله کتاب مقدس مقایسه ای قدیمی، قرآن و اساطیر یونانی ذکر شده است. رب انار خانگی اصل معمولا نشان دهنده باروری، عشق و زیبایی است.